Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-06-2023, 13:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Dat wordt voor menig abn-amro klant gewoon overstappen naar de rabo want die heeft het beter geregeld. Waarom willen ze nu perse iedereen dwingen al hun betalingen en bankzaken te doen op een klein onhandig apparaat dat zo uit de broekzak kan vallen? Het zou mij niet verbazen als de Rabo ook de reader uit gaat faseren. Goed voorbeeld doet goed volgen ofzo. De website van de Rabobank is tegenwoordig helemaal toegespitst op mobiel gebruik. Denk dat het meer een kopie van hun applicatie is. Vandaar ook dat het niet meer prettig werkt en je eigen suf scrolt. Het niet meer kunnen overboeken van meerdere transacties tegelijk (absurd), zal vast met hun app makkelijker gaan (geen ervaring). Daarnaast een klantenservice die onbereikbaar is en geen contactformulier. Doet mij sterk denken dat jij helaas gelijk gaat krijgen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha