Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2023, 06:13 door Anoniem

Door Briolet: Ik zie nog wel meer problemen als de e.reader verdwijnt. Bij ons hebben meerdere personen toegang tot de zakelijke rekening. b.v. om betalingen te doen of binnenkomende betalingen te verwerken. Nu blijft het pasje altijd in een beveiligde ruimte liggen. Het personeel kan thuis niet bij de rekening komen. Als ze hun privé telefoon moeten koppelen, kunnen ze ook thuis bij de zakelijke rekening komen en dat zal nooit mogen van het bedrijf. Dus zal de zaak een (goedkope) smartphone moeten kopen die alleen voor internet bankieren gebruikt wordt en die op de beveiligde plek komt te liggen waar nu het bankpasje ligt. Door johanw: Toen ik dat pas op een nieuwe telefoon deed kreeg ik de optie m'n ID kaart of rijbewijs te scannen, net zoals de DigiD app dat doet. Ik heb toch maar de pas + edentifier gebruikt. Maar aan een bedrijfsrekening zit geen persoon met ID kaart of rijbewijs gekoppeld. Dat klinkt als een erg onveilige situatie, bij fouten/misbruik is nooit vast te stellen wie van die personen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha