Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2023, 15:29 door Anoniem

Door Anoniem: Door Briolet: Ik zie nog wel meer problemen als de e.reader verdwijnt. Bij ons hebben meerdere personen toegang tot de zakelijke rekening. b.v. om betalingen te doen of binnenkomende betalingen te verwerken. Nu blijft het pasje altijd in een beveiligde ruimte liggen. Het personeel kan thuis niet bij de rekening komen. Als ze hun privé telefoon moeten koppelen, kunnen ze ook thuis bij de zakelijke rekening komen en dat zal nooit mogen van het bedrijf. Dus zal de zaak een (goedkope) smartphone moeten kopen die alleen voor internet bankieren gebruikt wordt en die op de beveiligde plek komt te liggen waar nu het bankpasje ligt. Zou natuurlijk ook kunnen dat die koppeling met een telefoon juist een verbetering is, omdat je dan niet meer dat ene heilige pasje hebt waarvan iedereen de pin weet (dat wellicht in de kluis ligt met een post-it met de pin erop), maar een koppeling op de telefoon van een aantal mensen waarbij de bank "weet" welke persoon de betaling geautoriseerd heeft en het dus veel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha