Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-06-2023, 08:28 door Anoniem

Door Anoniem: Een heel goede zaak dat deze "authenticatie via de bankpas" nu eindelijk het veld moet ruimen. Dat was altijd al een dom systeem: je hele beveiliging bij de bank hangt aan je pas+pincode, die je de hele dag op zak hebt en die code tik je op allerlei plekken in (de e.dentifier was alleen een algemene reader die voor alle klanten hetzelfde was, dus een dief van je pas heeft er vast wel een). Hopelijk voor de ABN AMRO klanten komt men dan nu met een systeem zoals ING heeft: een gepersonaliseerde reader. Dat heeft ING ingevoerd voor de mensen die geen app willen of kunnen gebruiken. Helaas is de ING ook bezig om van die identifier af te willen, althans ze maken het leven van de gebruikers ervan ingewikkeld om ze te dwingen om naar de app over te stappen. Ik moest laatst mijn nieuw creditkaart activeren maar de laatste stap zou ik alleen via de app kunnen doen volgens de ING. Ik heb serieus overwogen om de kaart op te zeggen maar toen zag ik in MijnING een bericht dat ik de activatie ook via de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha