Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-06-2023, 14:22 door Anoniem

Door Briolet: Dit zat idd per bedrijf verschillen. In ons geval komt het pasje nooit de deur uit, zodat dit altijd veiliger is dan een app op een telefoon die je wel meeneemt. Een ander risico is misbruik door personeel, maar daar help natuurlijk geen enkele 'veilige' inlogmethode tegen. En bij ons kennen slechts 3 personen de pincode en twee zijn nooit gelijktijdig aanwezig, waardoor intern misbruik snel naar één persoon te herleiden is. En als je dit echt per persoon wilt kunnen volgen, kun je natuurlijk voor elk personeelslid een eigen pas aanvragen, die ook weer op locatie blijft. Zolang bedrijven en particulieren keuzevrijheid hebben (e.dentifier of app), kunnen ze zelf bepalen wat ze het veiligste vinden. De bank wil nu voor anderen gaan bepalen wat zg. het veiligste "is", terwijl dat per situatie kan verschillen. Iedereen wordt weer eens in één standaardmodel gedwongen. De werkelijkheid moet zich van de bank aanpassen aan de bank, i.p.v. dat de bank klanten bedient o.b.v. de werkelijke behoeften ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha