Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-06-2023, 22:56 door Anoniem

Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Het argument "kostenbesparing" is al even uit de lucht gegrepen, m.a.w. een leugen. De e.dentifier kost bijna niets, het zijn simpele, generieke apparaatjes die grootschalig kunnen worden geproduceerd, dus tegen lage kosten. Slechts een fractie van de kosten van een smartphone, en de productiekosten daarvan zijn tegenwoordig ook al zeer gering. Over de kosten van digitale infrastructuur hoor je ABN of andere banken of bedrijven nooit iets zeggen, die bestaan volgens hun kennelijk niet. Kosten zitten niet direct in het e.dentifier kastje, maar aan voorraad beheer, verzenden, servicedesk. Levert voor klanten ook de nodige problemen op, als het kastje namelijk kapot is, kunnen ze niets meer? Het argument "gebruiksonvriendelijkheid" is ook gefantaseerd. Er is geen enquete onder gebruikers gehouden m.b.t. tot hun wensen. Integendeel, klachten van gebruikers over het door de bank gebruiksonvriendelijker MAKEN van de e.dentifier (door die enige tijd lang onzichtbaar te maken op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha