Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-06-2023, 13:53 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door majortom: (...) Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: ABN heeft ook al afgeschaft dat je een pasje kunt krijgen waarmee je NIET contactloos kan betalen. Ik heb als klant steeds om een pasje gevraagd waar ik niet contactloos mee kan betalen, dat is in mijn geval veiliger (omdat ik zorgvuldig met mijn pincode omga en niet vaak pin). Maar de bank wilde mij opeens niet meer zo'n traditioneel pasje toezenden, het "beleid" was veranderd. Ik vroeg of de bank dan garandeerde dat als er bedragen zonder mijn toestemming werden "betaald", de bank deze bedragen zou vergoeden. In reactie daarop kreeg ik twee van aluminiumfolie voorziene hoesjes voor de bankpas toegestuurd, die ABN kennelijk ook op voorraad heeft. Zo kan het pasje volgens de bank niet meer zonder mijn toestemming gescand worden. Dus de bank wil alles gedwongen digitaliseren en zelfs het handmatig intypen van pincodes tegengaan, maar stuurt mij vervolgens, om niet aansprakelijk te kunnen worden gehouden, een extra fysiek voorwerp toe. Is dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha