Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-07-2023, 19:28 door Anoniem

Onlangs ben ik gewisseld van mobiele provider en vlak na de wissel (binnen een paar minuten) kreeg ik een automatische SMS van ING "Er is een wijziging geweest in uw mobiele telefoon. Over 12 uur kunt u weer betalingen doen in Mijn ING en de app. Kijk voor meer informatie... " enzovoort. Ik ben al zo'n tien jaar geen klant meer bij ING.... Zowel de provider (Vodafone) als ING kunnen me tot nu toe niet uitleggen waarom ik deze sms krijg en hoe de systemen zo zijn gekoppeld en waar ik daarvoor toestemming heb gegeven. Mijn standpunt is dat ik met het aangaan van het abonnement wel toestemming heb gegeven natuurlijk om de overzetting in de systemen te regelen maar niet dat Vodafone ING op de hoogte stelt dat ik klant bij ze ben geworden. De uitleg van ING was dat de simkaart dat doet via het internet zodra je die voor de eerste keer gebruikt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha