Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-07-2023, 12:37 door Anoniem

Door majortom: Door Anoniem: Door Anoniem: Door majortom: Die uitleg van de ING is bullshit. Je SIM cq telefoonprovider heeft geen koppeling met de bedrijven waar je je telefoonnummer gebruikt. Je had het ook eerst uit kunnen zoeken. Er is WEL een koppeling met bepaalde banken, waarbij die banken een waarschuwing van de telecom bedrijven krijgen als er iets gebeurt met een SIM of toestel van een klant. En dat wil je ook, want je wilt niet dat als iemand je nummer hijacked dat invloed heeft op de veiligheid van je bank account. Toen hij 10 jaar geleden nog een ING rekening had werkte de 2nd factor van ING via SMS, dus heel goed dat ING hem waarschuwt. Inderdaad. Het is nooit heel zichtbaar geweest, maar er is meer aan veiligheid gedaan door banken + mobile operators dan waarvoor ze soms credit krijgen, en (heel soms) kon je zo'n feature 'betrappen' . Het enige wat er fout gegaan is dat is dat ING bij het sluiten van zijn rekening vergeten is die telefoon administratie te wissen, een bug dus. yep. Ok ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha