Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-07-2023, 13:57 door Anoniem

Ik vermoed dat er iets bij ING verkeerd is gelopen waardoor een controle die nuttig was toen je klant bij ze was is blijven doorlopen. Maar, ook gezien de reactie van 10:33, is dan wel de vraag hoe die controle eigenlijk werkt en hoe je bereikt dat die verdwijnt uit een systeem waar die niet meer in thuishoort, als de klantenservice van ING niet capabel is om dit af te handelen. Ik heb gekeken naar de privacystatements van ING en Vodafone: https://www.ing.nl/de-ing/privacy-statement/contact-en-vragen-over-privacy https://www.vodafone.nl/support/over-deze-website/privacy-statement ING schrijft, onder "Met wie we uw gegevens delen en waarom", "Dienstverleners en andere derden": En om te voorkomen dat criminelen kunnen frauderen met sms-codes, informeren telecombedrijven ons als er een simwissel heeft plaatsgevonden op een bepaald mobiel nummer Vodafone schrijft, onder "Delen met derden", "Fraudepreventie en identiteitscontrole": In het kader van fraudepreventie of identiteitscontrole (authenticatie) kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha