Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-07-2023, 15:06 door Anoniem

Dank voor alle reacties en verwijzingen! Helder verhaal lijkt me en goed dat er op deze manier aan fraudebestrijding wordt gedaan. Er is van alles te zeggen natuurlijk over de effectiviteit van 12 uur en een SMS sturen naar de nieuwe simkaart en in hoeverre dat dan ook echt helpt, maar daar mag iemand anders zich druk over maken. Vodafone en ING hebben nog niet gereageerd maar ik vermoed dat het ongeveer zo is gegaan: - Lang lang lang geleden zat ik bij Libertel (voorloper van Vodafone) en bankierde ik bij ING. - ING heeft toen aan Libertel mijn nummer doorgegeven met de opdracht: laat ons weten als dit nummer een nieuwe simkaart krijgt zoals hierboven uiteen is gezet - Ik ging weg bij ING en ook bij Libertel maar de lijsten werden niet bijgewerkt. - Ik kom terug bij Vodafone en zij melden mijn simwissel bij ING etc.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha