Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-07-2023, 10:53 door Anoniem

Door Anoniem: Andere bedrijven versturen een e-mail met het verzoek het adres te bevestigen, reminder daarop en vervolgens zonder enige bevestiging gaat alles lekker verder. Een knop met “het mailadres klopt niet” is er niet. De afzender is altijd noreply@. Afmeldknop gaat soms zelfs naar een inlogpagina. Tja dat probleem ken ik. Zowel door een mailadres wat voor dat ik het in gebruik nam "van iemand anders geweest was", als door het intyp probleem. Iemand heeft ooit mijn adres ingetikt op zo'n "ontvang dagelijks aanbiedingen" site (met een fullname die lijkt op de mijne) en hoewel het me wel gelukt is om van die aanbiedingen zelf af te komen, heeft dit bedrijf kennelijk duizenden "affiliates" en blijft het adres ingeschreven worden op nieuwe mailinglijsten met de mooiste aanbiedingen. Gelukkig werkt het spamfilter erg goed. Ook was het adres voor ik het had legitiem ingeschreven bij bijvoorbeeld de Volkskrant, en inderdaad wat je zegt er is wel een "afmeldknop" maar het eerste wat die vraagt is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha