Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-07-2023, 18:05 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Einde van dit introductielesje. (en de volgende keer: RTFM) Ja leuk, maar 1. ik heb geen behoefte om bij Amazon te gaan kijken en 2. nou heb ik nog het antwoord op mijn vraag niet, ik vroeg niet of je de website op een andere taal kunt zetten, maar in welke taal er met je gecommuniceerd wordt. Dwz als Amazon je zou opbellen, praten ze dan Nederlands of niet? Als je Nederlands instelt, beheersen ze dat dan of alleen een andere taal van een groter land? Dat zal er van af hangen hoe zo'n bedrijf die werelddekking realiseert en ik heb echt geen behoefte dat te gaan uitspitten. Er is geen reden om te bellen met of gebeld te worden door Amazon. In welke taal dan ook. Waarom zou je dat uberhaupt willen? Leg svp nader uit. Via de website een bericht sturen nadat je ingelogd bent, is beter. Dan heb je een paper trail. Het eigen bericht, en antwoorden daarop, worden naar het opgegeven mailadres gestuurd. Met de vertaal-technologie van tegenwoordig, kan dat zo'n beetje in elke taal ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha