Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-07-2023, 10:21 door Anoniem

Door Anoniem: wordt dit nog gemakkelijker, immers eenmaal toegang tot de Bankrekening onder dwang afgedwongen, kan de maximale overschrijving en contant pinnen direct worden verandert, en het gehele tegoed naar de bankrekening van geldezel(s) worden overgeboekt. Dit was toch altijd al het geval? Pas sinds de smartphone met BankApp kan het direct op straat. Voorheen moest de boef eerst naar huis. Nee hoor, het kon altijd al, via de website icm een pas/pincode en een reader. En vanaf het moment dat je de limieten kon aanpassen, via de App. Het gemak van mobiel bankieren (vooral gemakkelijk voor de bank) brengt dus onmiskenbaar extra risico's met zich mee.De app is ook veel gemakkelijker voor de klant en niet alleen voor de bank. Er is inderdaad een extra risico, maar dit is betrekkelijk klein. Door Anoniem: Ik zal wel weer de uitzondering zijn, maar waarom zou ik een app op een telefoon willen om iets met een bank te doen? De bankzaken worden elke 2 weken afgehandeld. Wie meer haast heeft, zal met een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha