Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2023, 17:35 door majortom

Door Anoniem: Internetbankieren via een browser kan toch uitsluitend in combinatie met een 2FA, bijvoorbeeld een "inlogtoken"? Bijvoorbeeld de Digipas van de SNS bank: https://www.snsbank.nl/particulier/service/probleem-oplossen-digipas/mijn-digipas-geeft-een-melding.html (De batterij van je digipas is bijna leeg.) De digipas wordt langzaam maar zeker vervangen door andere inlogmiddelen, zoals de SNS Mobiel Bankieren app en QR-code. Klanten krijgen al een tijdje geen digipas meer en ook als bestaande klant kun je alleen in bepaalde gevallen een nieuwe digipas aanvragen. Deze 2FA methode met een Digipas ("inlogtoken") wordt dus uitgefaseerd, en het enige alternatief is internetbankieren op een smartphone met de "app van de bank"? Dit is ook van toepassing op de "inlogtokens" van veel andere banken: https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/abn-amro-e.dentifier-verdwijnt SNS/Regiobank/ASN is inderdaad van plan dit uit te faseren. Daar komen de volgende mogelijkheden voor in de plaats ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha