Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-08-2023, 15:03 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Maar ze gaan er dan van uit dat je een smartphone hebt. Een enorme blunder. Als ING (of welke bank dan ook) de mogelijkheid om te bankieren met een pc in stand wil houden dan moet dat volledig zonder smartphone kunnen. Waarom denk je nou dat bankieren met een desktop persé _helemaal zonder_ een smartphone moet kunnen , of dat dat wenselijk is , of het doel is ? Er is best wat te zeggen voor het feit dat een groot display (en zicht op allerlei andere data - spreadsheets, rekeningen) voor sommige bankier zaken erg handig is . Om die reden (ook) de website aan bieden kan dan een prima oplossing zijn - met daarbij alle authenticatie/transactie bevestiging op een (veel) veiliger platform zoals een smartphone . Of , in het geval van ING , de optie van een calculator-device met kleuren-QR scanner . Grappig dat gedacht wordt dat zo'n stom klein onhandig apparaat dat alle communicatie gewoon draadloos de atmosfeer in slingert (en dus ongemerkt aftapbaar) veiliger zou zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha