Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-09-2023, 17:11 door Anoniem

Door Anoniem: [Ik ben echt niet van plan om met een smartphone overheids diensten of bankzaken gaan te doen, dan hoor ik maar bij de domme mensen, dat is voor mij geen probleem. Zelfde geldt hier. Onlangs wel DigiD aangevraagd. Anders zou ik jaarlijks meer moeten betalen, althans zo staat het vermeld op de website. Daarnaast werd niet aangegeven dat inloggen via SMS niet mogelijk zou zijn. Gelukkig ontdekte ik net op tijd, dat het extra te betalen bedrag maar éénmalig was (na telefonisch contact, omdat nog veel meer onduidelijk was) en verstopt in de FAQ las je toch dat via SMS niet kan. Uiteindelijk nooit DigiD geactiveerd, na deze ervaring hoe de overheid jouw pusht tot het gebruik hiervan, gaat het nu helemaal nooit meer gebeuren. Heb het gelukkig verder ook nergens voor nodig en ben daarnaast compleet stupide. Zou echt niet weten dat er in de DigiD-app trackers van Google zitten en hoe fout dit is. In de hoop nog wat te veranderen, melding gemaakt bij de Nationale Ombudsman. Echter vinden zij deze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha