Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-09-2004, 13:41 door Anoniem

Door Anoniem Hallo Ik zit met een probleem, het zit zo. Een paar dagen geleden kreeg ik van mijn antivirus ( e trust EZ armor ) een bericht van dat ik een Trojan virus had. Ik zelf die geen verstand heeft van pc’s nog internet. Heb toen maar op OK gedrukt. maar nu heb ik gemerkt dat mij pc uit gaat uit, uit het niets. Toen ik bij trendmicro.com een online virus scane ging doen ging mijn pc ook uit. Elke keer op nieuw. Ben toen na BitDefender.com gegaan en kreeg toen de zelfde verhaal, alleen krijg ik soms een foutmelding. ! en dan sluit hij de online scane uit. heb zelf nu pestpatrol gedownload van download.com. maar daar begrijp ik niet zo veel van ! Weet iemand misschien wat ik nu moet doen. ! Activeer als eerste de firewall die standaard in Windows XP zit. Hoe je dat kunt doen kun je lezen door op de onderstaande link te klikken: http://www.microsoft.com/netherlands/beveiliging/beveiliguwpc/windowsxp/de fault.aspx Download daarna (eventueel op een andere pc) de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha