Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-09-2023, 21:21 door Anoniem

Door Anoniem: In heb de proef op de som genomen en de alom geprezen AP aangeschreven over een Nederlands bedrijf welke als kerntaak data heeft maar geen enkele reactie geeft op GDPR requests. Een bedrijf wat ook aangetekende post en email negeert. Van het AP heb ik een meldcode gekregen. 3 maanden later kreeg ik bericht dat het bekijken van mijn klacht langer ging duren en verlengde het AP de klacht reactietijd met 6 maanden. Die 6 maanden werden wegens drukte verlengd met weer 6 maanden en intussen heb ik het AP gevraagd om een status update (geen reactie) De 12 extra maanden zijn nu op en helaas geen email van het AP in de mailbox. Ik heb dus meer dan een jaar voor nop gewacht op een inhoudelijke reactie. De enige post van het AP is een meldcode en wat autoresponder bevestigingsmails. Wat voor nut heeft deze instantie , als op deze manier gewerkt wordt? Ik had intussen via het civiele recht al lang en breed resultaat kunnen hebben middels een advocaat. Zijn er meer die dit soort ervaringen hebben ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha