Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-09-2023, 20:51 door Anoniem

Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: In jullie gevallen lijkt het te gaan om niet-controversiële meldingen over haperingen binnen het systeem. Dat zijn voor de AP makkelijke meldingen, laaghangend fruit. [...] Anderzijds zeggen de ongeschreven spelregels dat burgers gerust in de kou mogen blijven staan als ze echte privacy-bescherming willen of lastig-kritische opmerkingen maken. Dan heeft de AP opeens geen enkele haast meer. Mij lijkt dat dat vanuit enkel hun gebrek aan budget en capaciteit te verklaren is. De makkelijke meldingen vergen weinig inspanning, en door daar voorrang aan te geven kunnen ze een groter aantal klagers helpen dan door heel veel tijd en inspanning aan één klager met iets heel ingewikkelds kwijt te zijn. Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: De AP (hoofd juridische zaken) had mij een volstrekt onnodige, intimiderende brief geschreven, waarvoor de AP kennelijk wel tijd had. Voor de behandeling van mijn daaropvolgende klacht had de AP opeens geen tijd. Dus in dit geval had de AP ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha