Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-10-2023, 09:03 door Anoniem

Als klant word je wel degelijk gestuurd om de e.identifier op te geven en over te gaan op de app, al is het nog steeds niet dwingend. Maar dat het niet dwingend zou zijn staat ook nergens. Ik heb er in 2022 verdorie 9 maanden over gedaan om een zakelijke rekening te openen, een kind krijgen gaat nog sneller! Eindeloos gedoe met het fysiek langskomen van een derde partij om de papieren te tekenen (ik wilde eerst een zakelijke rekening om daarvan de zakelijke smartphone te kunnen betalen), eindeloos ben ik voorgelogen door de servicedesk dat het allemaal sneller zou gaan. En als ik dan eindelijk klant ben krijg ik direct een e.identifier. En als ik daarmee inlog krijg ik meteen te zien dat het ding uitgefaseerd gaat worden?! Je stapt niet zomaar over naar een andere bank, dat duurt enorm lang. En dat weten ze zelf ook maar al te goed. En regenen gaat het altijd. De vraag is alleen wanneer.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha