Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-10-2023, 18:40 door Briolet

Door Anoniem: Het scannen/invoeren van een documentnummer op een identiteitsbewijs is kennelijk niet verplicht vanuit POSTNL. Ik vraag me zelfs af of dat verplicht is bij aangetekende post, daar moet alleen een handtekening gezet en ingevoerd worden. Bij aangetekende post is het sinds een jaar of 8 in elk geval verplicht. Zonder een nummer kunnen ze aan de balie niet verder met de software. Voor dat doel hadden ze indertijd voor een paar vaste klanten een kopietje ID bij de balie liggen zodat ze daar het nummer steeds uit konden halen en de klant zijn ID niet mee hoefde te nemen. Ik denk dat ze het maar 1 of 2 jaar gedaan hebben met die kopietjes. Door Anoniem: 10 seconden (ik denk dat het meer is, want de invoer moet je ook dubbel controleren enz enz), waarbij de controle misschien 5% korter is, kan wel de nodige extra capaciteit die je kunt gebruiken. Het is alleen de intiktijd, want het controleren moet je ook bij een vooraf ingeleverd nummer. En het ID nummer hoef je lang niet altijd in te tikken. Ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha