Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-10-2023, 19:40 door Anoniem

Door Briolet: Ik zie het, op dat moment, vragen niet direct als het grootste probleem. Eigenlijk snap ik niet welke tijd ze daar mee willen besparen. Ter plekke moeten ze het ID toch gaan bekijken en zien ze het nummer. De enige winst die ik zie, zijn de 10 seconden die nodig zijn als ze op dat moment het nummer ergens willen intikken. En als ze dat nummer toch gaan opslaan, maakt het niet uit of dit ter plekke of bij de aanmelding gebeurt. PostNL slaat dat nummer ook op als je een aangetekend pakje ophaalt bij een postagentschap. Op zich zou alleen het zien van een ID genoeg moeten zijn, maar in de praktijk werd er toch vaak een oogje dicht gedrukt door een medewerker als iemand geen ID bij zich had en er wel vertrouwd uit zag. Doordat het ID nummer nu verplicht ingevoerd wordt, worden de medewerkers gedwongen om ook echt het ID in handen te nemen. Ze scannen de QR code op je ID. Daar zit alle info in incl je pasnummer

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha