Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-10-2023, 10:01 door Anoniem

Door Anoniem: Nee ik bedoel "Iets wat je als gebruiker natuurlijk niet ziet.". Ik denk dat veel gebruikers "blij" zijn met spamfilters omdat ze nooit spam zien, maar niet weten hoeveel mail er onterecht is tegen gehouden op basis van zelfbepaalde criteria waaraan verzendende servers ineens moeten voldoen (die vast veel spam tegenhouden maar ook veel false positives geven). Dat zien gebruikers niet, ze merken hooguit zo nu en dan dat iemand ze vertelt dat ze gemaild hebben terwijl ze daar nooit wat van gezien hebben. Niet in de spam map, niet in de log, nergens. Dat ligt toch echt aan de provider waar je mee in zee gaat en hoeveel je ervoor wilt betalen. We filteren geautomatiseerd mail voor klanten en die krijgen per dag een rapportage in hun box wat we al tegenhouden. Zit er een false positive tussen kunnen ze dat melden en trainen we hun filter erop. Binnen twee maanden weten de meeste filters dan hoe ze moeten gedragen en ga je mischien eens a twee keer een false positive tegenkomen op volume van 10000 ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha