Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-10-2023, 14:25 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: Maar meestal is er maar weinig fase positives die echt fout gaan. Meestal is het misconfiguratie aan de verzender kant Is het een false positive als de verzender zelf aangeeft dat hij weggegooid moet worden? Ik kan me een kleine webshop herinneren waar een hard fail SPF policy ingesteld was. De bevestigingsmail van een bestelling verstuurden ze echter van een IP adres die niet op de lijst stond. Als je een hard-fail policy instelt is dat een bewuste keuze en behoort een mailfilter deze altijd weg te gooien. Ik heb de webshop indertijd geattendeerd op hun configuratiefout. De eigenaar heeft me een paar dagen later zelf opgebeld en gaf aan dat er meer mensen geklaagd hadden dat de bevestigingsmail niet kwam. Maar een jaar later hadden ze het probleem nog niet opgelost, terwijl het 5 minuten werk geweest was. Als de oorzaak uitgelegd wordt en je weigert dit probleem op te lossen omdat de mail bij 95% van de klanten wel aankomt, dan verdien je niet beter dat je mail als spoofing ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha