Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-10-2023, 15:12 door Anoniem

Ik heb de webshop indertijd geattendeerd op hun configuratiefout. De eigenaar heeft me een paar dagen later zelf opgebeld en gaf aan dat er meer mensen geklaagd hadden dat de bevestigingsmail niet kwam. Maar een jaar later hadden ze het probleem nog niet opgelost, terwijl het 5 minuten werk geweest was. Als de oorzaak uitgelegd wordt en je weigert dit probleem op te lossen omdat de mail bij 95% van de klanten wel aankomt, dan verdien je niet beter dat je mail als spoofing gezien wordt. Ach, ik attendeer wel vaker hosters op securityfouten op een nette, informerende manier en de resultaat is vaak dat de beheerder zich in zijn eer voelt aangetast en niets doet om het op te lossen. Zo'n melding bedreigt zijn positie. Laatst nog een geval bij een Brabantse hoster die spaminfra host (duizenden gegenereerde domeinen, name server met spelfout en het woord "america" erin en gecodeerde landing pages) van snowshoeers. Het antwoord was dat ze goed contact hadden met hun klanten (i.c. de spammer) die ze kunnen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha