Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-10-2023, 14:59 door Anoniem

Ach, vroegah ging alles geoutsourced worden, want alles centraal was goedkoper dan zelf mensen opleiden en structureren. Toen bleek dat outsourcing duurder was, er geen feeling met de business was en dat er van opleiden en structuur geen sprake was. Toen moest alles naar india, want die konden (naar alle waarschijnlijkheid corrup) heel veel gecertificeerde mensen leveren.. Mensen die geen idee hadden waar ze mee bezig waren, maar wel een papiertje hadden, dus goed bij grote organisaties. Toen bleek dat ze alleen maar ja als antwoord konden geven en nee niet bestond, ook al was het antwoord nee... en dat het engels dat ze spraken wel op engels leek maar zelfs britten er geen kaas van konden maken. En dat directe mensen zoals nederlanders het probleem alleen maar erger maakten. Dus toen moest alles in de cloud, want een eigen datacenter, is zo 1980... want bij systemen kunnen binnen enkele seconden is zo niet nodig... en dus alles bij de cloud providers, op internet... systemen die daar nooit voor bedoeld ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha