Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-10-2023, 14:52 door Anoniem

Door Anoniem: Daarom moet je ook geen telefoon gebruiken om je bankzaken mee te doen. Alle extra techniek die je inzet voegt kwetsbaarheden toe. Gewoon Internetbankieren via de browser en betalen met je pas. Is voor de luie donders onder ons een extra belasting van hun tere zieltje maar wel een stuk veiliger. Ik zie mensen bij kassa's altijd kloten om te betalen met hun telefoon of een not so smartwatch terwijl je met je pas binnen een paar seconden klaar bent. Vind het nog asociaal en arrogant ook om een hele rij mensen te laten wachten omdat jij niet in staat bent om je telefoon te gebruiken of zo een achterlijke smarwatch. Het liefst betaal ik contant maar soms heb je net niet voldoende cash bij je en moet je of een flappentapper zoeken of pinnen. Wat een onzin. Totaal niet relevant. Deze glitch kan zich ook voordoen via het webprotaal. Ergens is een intern ID verkeerd gekoppeld. Allen het gebruik van papierenafschriften en overschijfkaarten kan dit voorkomen, maar die hebben weer andere problemen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha