Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-11-2023, 16:05 door Anoniem

Door Anoniem: iDeal probeerde ik al te mijden. Maar net als velen hier... In die nieuwe club heb ik geen enkel vertrouwen. Ik WIL helemaal geen wallet ofzo. Dus de webshop dan maar vragen of het ook met overmaken kan. Zo nee: jammer, klant kwijt. Ik heb geen iDeal (en ook geen creditcard) en ben daarom aangewezen op webshops die betalen op factuur (vooraf dan wel achteraf) aanbieden. In Nederland is dat behoorlijk moeilijk (bol.com is een lovenswaardige uitzondering) maar wanneer je je blik oostwaarts richt wordt het stukken beter. In Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is de digitalisering minder ver voortgeschreden dan in EU-koploper en EU-ambassadeur Nederland en wordt er soms zelfs (ongelooflijk!) nog op vertrouwd dat mensen netjes achteraf betalen, zonder enige vorm van solvabiliteits- of kredietwaardigheidsonderzoek (waarmee ik mij ook niet inlaat). Wanneer je je als niet-online bankierende consument op het www begeeft dan wordt het pas echt duidelijk hoe al dat digitale bankiergemak samengaat met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha