Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-11-2023, 12:27 door Anoniem

Door Anoniem: Een manager van Livio laat weten dat bewoners en hun familie over het plaatsen van de camera's geïnformeerd hadden moeten worden, maar dat de betreffende brief als gevolg van de herfstvakantie was blijven liggen. Dat was onder mijn bewind nooit gebeurd! En dan het middel waarmee geïnformeerd wordt: een brief. Ik bedoel maar! Het is ook alleen maar een smoesje van die manager. Als ze echt hadden willen informeren en toestemming vragen, dan hadden ze dat gedaan voordat ze een beslissing namen over het installeren van die camera's. Als bijna niemand het had gewild, hadden ze zich de kosten kunnen besparen. In werkelijkheid willen ze bezuinigen op personeel en op menselijk contact met de bewoners, met de camera's als excuus, om de winstmarge te verhogen. Zoals @Anoniem al zei: Die camera's is gewoon de volgende stap in de automatisering en het vermijden van menselijk contact.. Bovenstaand voorbeeld had ook voorkomen kunnen worden als het zorgpersoneel gewoon wat vaker langs was gekomen. En voor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha