Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-11-2023, 22:21 door Anoniem

Verzonden via hun berichtensysteem, die je dus niet kunt lezen omdat je geen toegang hebt. Het is me niet duidelijk hoe je aan de tekst die je citeert komt als je die niet kan lezen. Niet verhuisd en zij hebben het mailadres, op de vraag waarom zij daar dan geen contact via zoeken krijg je geen antwoord. Als je contactgegevens niet meer klopten, klopte je e-mailadres dan nog wel? Welkom in de digitale wereld, waarbij je dus met één druk op knop zonder reden geen toegang meer hebt tot jouw geld. Ik denk dat wat jou gebeurd is uitzonderlijk is en ik hoop dat je bank onderzoekt hoe dit heeft kunnen gebeuren, want als jij geen adreswijziging doorgeeft is dit duidelijk iets dat niet mag gebeuren. Maar ik denk niet dat dit door "de digitale wereld" komt. Fouten in papieren administraties komen net zo goed voor. Misschien heeft een medewerker een adreswijziging op de verkeerde klant toegepast of zoiets stoms en lette de controleur van de transactie (vier ogen-principe) ook even niet op. Dat soort dingen kan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha