Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-11-2023, 14:20 door Anoniem

Door Xavier Ohole: Uit veiligheidsoverweging hebben wij daarom de toegang tot verschillende bankiermogelijkheden geblokkeerd. Om de blokkering op te heffen, hebben we de juiste adresgegevens nodig. We horen graag zo snel mogelijk van je. Klinkt als phishing https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/cybercrime-en-cybersecurity/vraag-en-antwoord/phishing Zolang ze je in dat bericht niet een url of email-adres geven waarop je moet reageren, maar je vragen via de reguleire kanalen met hen contact op te nemen, hoeft dat niet het geval te zijn. Je zult dan zelf het contact moeten initieren! Doe je dat (na meerdere oproepen via verschillende kanalen) niet, dan zullen ze tzt aannemen dat je niet meer bestaat of hun dienstverlening niet meer nodig hebt, en de rekening blokkeren, en weer later alsnog opheffen. Op zich niets mis mee. Je zou thuis dood kunnen liggen voor 2,5 jaar. (terwijl iemand anders jouw pinpas misbruikt)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha