Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-11-2023, 17:10 door Anoniem

Door Vicktor: Ik vind het maar een vreemde mail. Als mijn bank mij een email stuurt is de aanhef niet "beste meneer" en dan jouw naam maar "Geachte heer mijnachternaam" Ook wordt jij in de rest van de email aangesproken met je, jou en jij wat mijn bank dus nooit doet, het is altijd u, uw etc. Die email die jij krijgt lijkt meer op een bericht van een één of andere louche organisatie op de Kaaimaneilanden of zo. Van welk email adres is die mail eigenlijk afkomstig? Je hoeft het hier niet te delen maar van mijn bank krijg ik mails van contactpersoon@{banknaam}.nl oid. Het zal me niks verbazen als de mails die jij krijgt niet van een betrouwbaar .nl adres afkomen. Vicktor Dit soort berichten krijg je in de digitale app. Dus kan je er wel vanuit gaan, dat dit klopt. Volgens mij heb ik dit ook wel eens gekregen in de mail, waarbij de verwijzing was gemaakt, naar de App, maar zonder links. En ik heb brieven thuis gekregen hierover. Als TS dit allemaal negeert, dan.... Tja... wat kan je dan nog zeggen?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha