Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-11-2023, 11:31 door Anoniem

Door Anoniem: Verzonden via hun berichtensysteem, die je dus niet kunt lezen omdat je geen toegang hebt. "Beste meneer *naam*, Blokkade opheffen? Neem contact op Om de blokkade op te kunnen heffen, hebben we je adresgegevens nodig. Hiervoor verzoeken wij je contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 088-******* . Doe dit zo snel mogelijk, maar in ieder geval vóór 10 februari 2025 Doe je dit niet? Dan moeten we je rekening uiteindelijk opzeggen. Met vriendelijke groet, *naam bank*" Niet verhuisd en zij hebben het mailadres, op de vraag waarom zij daar dan geen contact via zoeken krijg je geen antwoord. Welkom in de digitale wereld, waarbij je dus met één druk op knop zonder reden geen toegang meer hebt tot jouw geld. Dit voelt heel beangstigend. Kost je ook nog eens ruim een uur om ongedaan gemaakt te krijgen. Zodra je mails krijgt van een bank die "urgentie" vereisten is het scam. Een bank zal je altijd aanschrijven op je laatste bekende adres. Mocht je toch twijfelen, ga dan een keer op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha