Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-11-2023, 16:19 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: ik wilde gisteren tijdelijk mijn pinpas daglimiet verhogen via de AMRO website zoal ik wel vaker doe, en kreeg de melding dat dit nu alleen nog maar kan via de app. Dat is een vervelende verrassing, want ik geen zonder smartphone hebben... Het is minstens ongewenste drang, maar voelt als dwang van ABN AMRO richting App. Maar dat is hardstikke TOP want het verhogen van je pinpas daglimiet met uitsluitend je pinpas als authenticatie dat slaat natuurlijk nergens op... als iemand je pas rolt na je pincode afgekeken te hebben kon ie zelf de limiet verhogen! Klanten zouden zelf moeten kunnen kiezen hoe ze de risico's afwegen. Het zijn volwassen mensen, maar ze worden door ABN AMRO niet zo behandeld. Bovendien zou hier van te voren met ze over gecommuniceerd moeten worden. De mogelijkheid tot tijdelijke opwaardering van daglimiet zou ook niet zomaar voor internetbankieren mogen worden afgeschaft zonder een vervangend alternatief waarvoor géén smartphone nodig is. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha