Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-11-2023, 22:02 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: ik wilde gisteren tijdelijk mijn pinpas daglimiet verhogen via de AMRO website zoal ik wel vaker doe, en kreeg de melding dat dit nu alleen nog maar kan via de app. Dat is een vervelende verrassing, want ik geen zonder smartphone hebben... Het is minstens ongewenste drang, maar voelt als dwang van ABN AMRO richting App. Maar dat is hardstikke TOP want het verhogen van je pinpas daglimiet met uitsluitend je pinpas als authenticatie dat slaat natuurlijk nergens op... als iemand je pas rolt na je pincode afgekeken te hebben kon ie zelf de limiet verhogen! Als je pas gerold is laat je alles direct blokkeren, daar hamert de bank al tientallen jaren op. En wat nou als je het pas de volgende dag merkt? Verder lijkt het me dat de bank het wel merkt als iemand anders met een smartphone probeert jouw limieten te verhogen. (Hey, dit is niet de eigenaar van de bankpas) !! Zo'n beetje iedere smartphone is gekoppeld aan een persoon, dus dit soort misbruik zou onmogelijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha