Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-11-2023, 08:24 door Anoniem

The new rules require wireless providers to immediately notify customers whenever a SIM change or port-out request is made on customers’ accounts, and take additional steps to protect customers from SIM swap and port-out fraud. Er staat in de tekst niet uitgelegd hoe een telco de klant 'direct' moet/kan waarschuwen dat er een sim-swap is uitgevoerd. Om iemand 'direct' te kunnen benaderen stuur je geen brief naar het woonadres van de klant, dat is niet snel/direct genoeg, z'n nummer kan je niet meer gebruiken vanwege de simswap, en email is volgens mij ook niet direct genoeg, maar dan toch wel de enige manier om zo 'snel mogelijk' de klant in te lichten. ING wordt ingelicht door de mobile provider die dagelijks doorgeeft op welke mobiele nummers een sim-swap heeft plaatsgevonden, ING kijkt of één van de doorgegeven mobiele nummers overeen komt met die van hun rekeninghouders, indien dat het geval is, stuurt ING een sms naar het nummer dat er een sim-swap heeft plaatsgevonden en dat het rekeningnummer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha