Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2023, 15:28 door Anoniem

Door Anoniem: Ik begrijp de irritatie van die man wel. De Eneco app even raadplegen: weg credentials. Airmiles app nodig bij het tanken: weg credentials. Voor die laatste app heb ik maar een screenshot gemaakt, maar dat is niet werkbaar bij een interactieve app. De vraag is natuurlijk: is dat een probleem van de app of een probleem van de infrastructuur. Als de app-schrijver er redelijkerwijs van uit mag gaan dat de persistent storage op een device goed werkt, maar de OS leverancier maakt er een zootje van (bijv met idiote "u heeft deze credentials al 3 maanden niet gebruikt, die verwijderen we maar voor uw veiligheid") wie is er dan verantwoordelijk? De app schrijver, de app gebruiker (de gemeente) of degene die een telefoon gekocht heeft met zulke wrakkige policies? Los daarvan, iedereen gaat nu wel los op het digitaliseringsorgel, maar de rechter oordeelt koel op "u heeft niet voldoende moeite gedaan en getoond". Als die man met een bankpas wilde betalen en zijn pincode even niet meer wist, was er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha