Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2023, 17:43 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: Er is weldegelijk getracht in te loggen, niet nadat men op de hoogte was van de boete, en de inlogfout kan mogelijk worden bevestigd door de appmaker. Volgens bovenstaande gegevens was er geen inlogfout. Er is gewoon niet ingelogd omdat de credentials mistten. Hiermee is bewust het risico genomen dat er een boete kon komen. De beste keuze in zo'n geval is om de auto elders te plaatsen. Ik heb familie waar ik ook op een bezoekerspas moet parkeren. Ik zou hem ook elders, verder weg of in de parkeergarage, parkeren als het aanmelden zou falen. Moet je dan eerst de auto terug instappen en 'm eventueel in een andere zone parkeren en dan hopen dat de app wel werkt? Want dat is eigenlijk meer een logischere tussenstap in een grotere stad en zonder 20 minuten te moeten lopen omdat de parkeerapp niet werkt..... Dan zou ik 'm toch eerst wilden reduceren naar laat de rechter gewoon de 20 minuten recht aanhouden en daarna eventueel rechtvaardig een grens trekken. De rechtszaak is eerste ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha