Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-12-2023, 21:18 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem: Dit is NS pur sang. Heb ook tientallen pogingen gedaan voor verbetering van hun dienstverlening, de NS wil het pertinent niet. Een terugkoppeling krijg je nooit. Meest treurige is nog wanneer personeel bij de klantenservice zich ongemanierd gedraagt, dit rechtstreeks naar de directie mailt (wat moet je anders?) dan nog niks gebeurt. Zeer sporadisch een nietszeggende reactie van een medewerker. Heb medelijden met de mensen die afhankelijk zijn van de NS. Daarnaast voldoet op meerdere vlakken de NS niet aan de AVG. Probeer maar eens jouw gegevens te laten verwijderen. (...) Nou vooruit, vanwege de warme, begrijpende reacties van jou en anderen, nog een anecdote. Vele jaren geleden werd er door een manager van NS gereageerd op een klacht van mij - ik weet uit mijn hoofd niet eens meer waarover die ging, ik geloof privacy, maar het kan ook iets zijn geweest met geen geld teruggeven bij vertraging, of een combinatie van die twee. Die manager wilde graag met mij in gesprek. Maar toen bleek dat die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha