Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-12-2023, 20:02 door Anoniem

Door Anoniem: Wat bij de NS ook niet kan is online je abo beeindigen en je gegevens/account verwijderen. Je abonnement beëindigen kan wel degelijk online: https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html Je moet wel een paar keer ervoor kiezen dat je het echt wilt opzeggen en niet bijvoorbeeld je abonnement wilt veranderen, en dan inloggen op MijnNS. Je hebt hier dus een account voor nodig. Als je inlogt op MijnNS is daar een link voor het verwijderen van je account (die op dit moment door een storing niet werkt). Ik meen dat dit is vastgelegd bij wet dat dit mogelijk gemaakt moet worden. Het lijkt erop dat ze dat inmiddels hebben geïmplementeerd. Tip: dit soort dingen veranderen. Als je iets meent te weten op basis van wat oudere ervaringen is het handig om even te checken of wat je denkt nog steeds klopt, anders verspreid je voor je er erg in hebt onbedoeld misinformatie.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha