Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-01-2024, 19:21 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Volkomen logisch, wanneer je geen zelfreflectie hebt, dan ga je niet hand in eigen boezem steken. Dat zit nu eenmaal in het DNA van narcisten. En ik vind uw kritiek in hoge mate onredelijk. Er is immers gebruik gemaakt van een Credential Stuffing aanval, en dan ligt de schuld inderdaad niet bij het bedrijf, maar bij de gebruikers. "De aanval is alleen mogelijk wanneer gebruikers hun wachtwoorden hergebruiken en bedrijven dergelijke geautomatiseerde aanvallen toestaan." Heeft het bedrijf dan geen enkele verantwoordelijkheid omdat het haar eigen beveiliging, om geautomatiseerde aanvallen te voorkomen, niet op orde had? Hoe kunnen ze anders die 14.000 gehackte accounts verklaren? Toeval? Het is zeker geen SEP (Somebody Else's Problem), wat het bedrijf zelf ook roept. Maar wel een gieode manier om je bedrijfm door incompetentie, de vernieling in te helpen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha