Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-01-2024, 11:36 door Anoniem

Supermarktklanten hoeven zich geen zorgen over hun privacy te maken, laat de retaildeskundige verder weten. "De directeur van de retailer waar ik het over heb was zes jaar lang privacy officer." En het is "allemaal met stapels boekwerken juridisch onderbouwd, ook op Europees niveau", en het zou in veel landen al draaien en zo goed geanonimiseerd zijn dat er geen aangifte mee gedaan kan worden. Als het allemaal zo dik in orde is snap ik niet helemaal wat er zo "natuurlijk" aan is dat hij niet kan zeggen wie die retailer is. Je zou zomaar kunnen gaan denken dat die voormalige privacy officer zich zelf niet helemaal gemakkelijk voelt bij waar hij mee bezig is. Ik ben benieuwd wat AP ervan zou vinden als die dit zou onderzoeken. Als Jumbo dankzij zelfscankassa's een schadepost heeft die groter is dan hun netto winst dan lijkt de in te trappen wel heel wijd openstaande deur me om weer te stoppen met die dingen. Dat 21% van de klanten zegt dat ze dan naar een andere supermarkt gaan wil helemaal niet zeggen dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha