Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-01-2024, 18:07 door Anoniem

Door Anoniem:Die 100 miljoen van de Jumbo is echt niet alleen van 'oeps, vergeten een artikeltje te scannen'. En het vervelende is: de brave klanten moeten die 100 miljoen bijbetalen in de vorm van hogere prijzen.... Stelen is nooit goed te praten. Maar... die hogere prijzen zijn niet (alleen maar) ontstaan door diefstal. Dat is te kort door de bocht. Bedrijven houden al rekening met een bepaald percentage producten die niet afgerekend worden. Om welke reden dan ook. (en er zijn meer redenen dan alleen ontvreemding door klanten) Dat zat en zit al verrekend in de prijzen die je altijd al betaalde. Ook voor de enorme prijsstijgingen. Dus we betaalden er al voor. Ook al werd er niet zoveel gestolen. Nu die marge kleiner wordt, gaan de winkels piepen. En het systeem dat ze zelf geintroduceerd en gepromoot hebben (zelfscan kassa's) maakt het allemaal makkelijker. Ooit zouden ze dat uitlokking genoemd hebben. Want de slimme jongens die dit bedacht hebben, konden dit niet voorzien? Wel kennis van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha