Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-01-2024, 13:32 door Anoniem

Vanochtend ook deze mail gekregen van onze vriendjes van easypark. Het heeft 5 weken gekost voordat ze door hadden dat ook mijn PII data was gelekt. Los nog van het feit dat easypark in december het parkeerbedrag dubbel van mijn bankrekening had afgeschreven of dat ze ineens sms berichten naar mij gingen sturen á 25 cent per stuk. Deze ochtend dus een poging gedaan om mijn account af te sluiten bij dit bedrijf maar ook dat is een crime.Via de app kun je alleen maar je account "sluiten". De gegevens blijven dan actief online staan en zijn ook bij een volgend datalek dus ook beschikbaar voor de tegenpartij. Je moet echt contact opnemen met Easypark, daar krijg je een link naar een formulier en als je daar (na het opgeven van nog meer PII data, what could possibly go wrong here) zullen ze overwegen om mijn data te verwijderen. Gelukkig ios de service van dit bedrijf niet uniek en zijn er meerdere partijen die deze service aanbieden. Ik kan aanraden om over te stappen naar een andere aanbieder.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha