Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2024, 21:14 door Anoniem

Door Anoniem: Wel zorgelijk is hoe dit soort bedrijven met dit soort gegevens omgaan. Dit vind ik niet zorgelijk maar onaanvaardbaar dat er zo met gegevens wordt omgegaan. Wat ik onacceptabel vond, is de verificatie van mijn telefoonnummer a.d.h.v. alle cijfers (terwijl mijn nummer nauwelijks variatie heeft). Liep hoog op, "als u niet de uitslag ontvangt omdat 1 nummer fout is, is dat uw schuld". En vervolgens ontving ik de uitslag niet, omdat 1 nummer fout was. Maar wel vreemd dat de afspraakbevestiging eerder wel aankwam... Oftwel, de gegeven waren reeds bekend (anders kun je ook niet verifieren), en waren correct (gezien de ontvangen SMS), maar mevrouw had een post-covid ego-probleem of is te graag autoritair, maar heeft sowieso overduidelijk doelbewust gesaboteerd, terwijl zo'n attest toen toch zo'n E 85 kostte. Tot zover mijn ervaring met deze kindercreche.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha