Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2024, 12:31 door Anoniem

Als ik je goed begrijp heb je die video's opgenomen, gepoogd ze met die Sandisk-app over te zetten naar de USB-stick, is dat niet helemaal goed gegaan, heb je Sandisk-app en video's van je iPhone verwijderd maar zie je toch dat je op je iPhone 10-14 GB minder vrije ruimte hebt dan je verwacht. Ik heb geen verstand van iPhones, maar de volgende vragen komen bij me op: • Heeft een iPhone misschien zoiets als een prullenbak die je moet legen voordat het echt weg is? • Biedt een iPhone een overzicht van welke app hoeveel geheugen gebruikt? Kan je daarin die 10-14 GB terugvinden en verwijderen? Ik heb hier maar 1 verklaring voor: SANDISK is corrupt. Ze willen met een foute setting de indruk wekken dat de harde schijf vol is en daardoor gaat de klant extra USB-sticks kopen. Dat lijkt te suggereren dat het niet je iPhone is die vol is gelopen maar de USB-stick. Als dat zo is moet je vanaf een pc/laptop een controle op de USB-stick uit kunnen voeren en hem desnoods opnieuw formatteren. Kan het zijn dat je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha