Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-01-2024, 23:27 door Anoniem

Door EenVraag: Ik heb een tijdje terug een usb stick gebruikt van SANDISK voor mijn iphone 6s met 32GB. 2 video's opgenomen van ruim 45 minuten. 1 overgezet op de USB stick. Hiervoor een App van SANDISK gebruikt. Het liep niet en ben 1 video kwijtgeraakt. Andere op de desktop gezet. Maar nu het probleem, want voor gebruik van de App van Sandisk was GB gebruik rond de 12 a 16 GB. Na verwijderen app en video's bleek de storage van de iphone eerst 28 GB later door resetten (niet wissen) is dit tot 26 GB terug gegaan. Ik heb van alles geprobeerd voor het resetten om minder GB gebruik te hebben. Maar ik heb ook slechts 11 apps geinstalleerd op mijn iphone6s. Ik heb hier maar 1 verklaring voor: SANDISK is corrupt. Ze willen met een foute setting de indruk wekken dat de harde schijf vol is en daardoor gaat de klant extra USB-sticks kopen. Dit is puur een verkooptruuk. Wat is jullie mening en kan hier wat aan gedaan worden? Haha is dit serieus? Ga je je onkunde hier zo verkondigen. Get a life. En ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha