Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-01-2024, 15:45 door Anoniem

Door Erik van Straten: Door Anoniem: Natuurlijk is ICS niet verantwoordelijk. De dame in kwestie heeft haar gegevens (volledig inclusief CCV code) opgegeven adhv een fishingmail. Dat sluit ik niet uit, maar dat zuig jij uit jouw duim, want dát staat niet in het vonnis, laat staan dat daar bewijs voor geleverd wordt. Sterker, zelfs bewijs dat haar zowel haar pincode als de CCV zou zijn misbruikt, ontbreekt. De bewijslast ligt, conform de wet, bij ICS en het slachtoffer onkent dat zij iets fout heeft gedaan. Vervolgens neemt de rechter blind aan dat er bijvoorbeeld geen sprake kan zijn van een corrupte medewerker bij ICS of dat er op andere wijze fraude door een derde kan hebben plaatsgevonden. Bovendien werkt het systeem phishing in de hand. Als je een nieuwe creditcard bij een bankfiliaal zou moeten afhalen, onder het tonen van een geldig legitimatiebewijs, was deze online beroving zeer onwaarschijnlijk geweest. Phishing-aanvallen worden steeds geloofwaardiger. Jij kunt het in phishing trappen (voor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha