Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-02-2024, 17:34 door Anoniem

persoonlijk vind ik dat een bug die zulke impact heeft gewoon gratis aangeboden moet worden.. het is immers een zwaar ondeugdelijk product gebleken. nu is nog vaak dat je een service contract moet hebben voor apparatuur welke net 18 maanden oud is maar waarvan de fabrikant al vind dat het End-Of-Sale is.. Omdat je toch als bedrijf een product moet hebben binnen een window van 3 tot 5 jaar kun je niet altijd wachten op het nieuwere product, zelfs als je al weet dat het product EOS gaat raken... Dus persoonlijk vind ik dat een product die EOS status bereikt heeft nog 3 jaar voorzien moet worden van lek-support... feature support is iets heel anders, dat is een keuze van een leverancier.. Een leverancier kan dan nog altijd zeggen 'nothing to see here', maar de levendige handel en wandel van POC en actieve misbruik van lekken houdt ze wel scherp. en dan wordt het ook duidelijk welk bedrijf support levert en welk bedrijf een cisco is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha